Pumpor, kattmys och dushkrämer....SISTA HÖSTLOVSDAGEN!!!

Tjollahopp tjollahej, igår han jag inte blogga, så tänkte göra det idag istället.
Jo igår när jag kom hem från stallet, så stod en pumpa på bordet....!
 
 Den här vackra figuren hade mamma och syrran gjort, väldigt fin....
 
Pumpakärnorna hade mamma rostat i ungnen, och dom var naturligtvis klara när jag kom, och dom var jättegoda!
 
Mamma hade även bakat en choklad-socker kaka, den är redan slut kan jag ju bara säga....
 
Sedan ville jag fortsätta fota när mamma lagade mat men det fick jag inte för jag skulle gå och duscha tyckte hon...
 
När jag tog fram dusckräm, schampo och balsam tänkte jag att jag av någon konstig anledning kunde fota dom(?)
Så dessa produkter använder vi hemma hos oss....(????)
Jag kan bara tilläga att dushhkrämen luktar otroligt gott!!(den längst till höder)
 
 
 
 
 
Sedan åt vi och hade det trevligt... OCH SEN blev det kattmys och williams lista!
 
 
Kan bara säga att det var en väldigt bra avslutning på höstlovet!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0