En vanlig Lördag

I Lördags var jag som sagt i stallet, och jag dokumenterade lite min dag ^^
 
 
Det ser ut som gröt eller något sånt men det är det inte....! Helt vanlig musli....
 
 
Där jag bor har vi rosa skyltar....
 
...nä skojja bara dom är blåa som alla andra....
 
Fast inte denna.... :)
 
Sen fick jag borsta rent en lerig häst....Alltid lika roligt!
 
Men det är ju världens bästa och coolaste häst så vad gör det....?
 
Sen är det på med sadel.
 
 
...Och träns :)
 
 
Ja, det var lite bilder från Lördagen :)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
▲ Lina | fotoblogg ▲

SV: Tusen tack & tack! :) Fin blogg du med <3 Visst kan vi det, säg till när du lagt till mig, så gör jag desamma :)

2012-11-05 @ 21:20:33
URL: http://linaphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0