Tips :)

 
Hej Hej!
Hoppas eran dag har vart bra :) Det har min...fast det har regnat väldigt mycket...
 
Tänkte i alla fall skriva ett fototips: Om du har vart ute när det är kallt, typ på vintern och sen går hem igen eller
in någonstans..så är det bra om du lägger kameran i kameraväskan (om du har någon) och sen lägga den i garaget eller skafferiet eller någonstans där temperaturs skillnaden mellan ute och inne inte är så stor, och så bör du inte använda den tills den har "värmts upp", brukar stå i manualen hur lång tid men ca 20 minuter antar jag..för annars kan det börja imma i kameran och på linsen (det har hänt mig) altså att den kondenserar (tror jag det heter)!
En smart grej att veta! :P
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0