Bubblor

Nu tänkte jag skriva om ett fototips som min kompis tipsade mig om! 
Ni behöver:
x En kolsyrad dryck t.ex cola, bubbel vatten, fanta...
x Ett glas eller en burk eller något liknande
x En kamera såklart!
 
Såhär gör du:
Häll i den kolsyrade drycken i ett glas eller vad du nu vill ha den i, rör om lite eller skaka på den så det kommer bubblor, sen är det bara att börja fota bubblorna! Väldigt roligt att experimentera med det, testa t.ex att ställa glaset bakom en lampa eller ett ljus eller liknande. Sen kan du redigera bilden!
 
Såhär blev mitt resultat:
 
 
 
Jag har inte kunnat redigera bilderna, för minnet på min dator är slut :( så jag kan inte spara fler bilder....men jag har en slags effekt på min kamera, som gör att bilderna blev lite blåaktiga :)
Så vad tycks?
 
 
 


Kommentarer
Mira - FOTO

Jättefina bilder :) <3

Svar: Tack! :)
photosbymiriam.blogg.se

2012-07-29 @ 11:00:53
URL: http://photographmira.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0